zaterdag 13 augustus 2011

Ons kleine blokhutje is ondertussen al 5 jaar oud. Het hout was geimpregneerd en zag er nog prima uit.
Voor de blokhut heb ik een oppottafeltje staan en daar breng ik heel wat uurtjes door.
Een oude wasteil met grond staat onder het tafeltje en de zwarte potjes liggen tussen de laurierstruik aan de overkant van de blokhut.

Rond de blokhut staat en hangt van alles en nog wat; allemaal uit het zicht van het huis.
De eerste klus van Ruud nu hij met pensioen is, is natuurlijk een buitenklus. Het is tenslotte zomer; al zou je dat niet elke dag zeggen .....

De oppottafel is verrot en wordt vervangen en de blokhut wordt gebeitst.
Hier zit Ruud op een emmer het raam te verven en ............ zien jullie meteen mijn hoeveelheid plastic ringen, die ik waardeloos vind. Goed voor Marktplaats en is daar geen liefhebber voor dan: hup naar de kringloop. Aan de blokhut hang ik ze niet meer.
De blokhut krijgt een grijze beits, dat past meer bij de kleur verf van het huis en als Ruud klaar is met beitsen, dan kan de blokhut er weer een jaar of 5 tegen.

1 opmerking:

Gingini zei

O wat wordt dat mooi in grijs! Lijkt wel een nieuwe blokhut! Hartstikke leuk begin van de tuinklussen! :)