zondag 30 mei 2010

100530 Glazenmaker en zijn vervelling

Zondagmorgen: Ruud doet de keukendeur open en loopt - als gewoonlijk - meteen 3 stappen naar voren, naar de vijver.

"Marjan, moet je kijken, wat daar hangt"

Ik baal dat deze glazenmaker zaterdag niet verveld is, tijdens de meeting van de tuinclub in Roden.
Wat hadden Hugo

en Mart en de andere fotografen daar dan mooie foto's van kunnen maken

Enfin, het mocht niet zo zijn en de glazenmaker koos de natte zondag uit.
Ik pak mijn digi, zoom in, crop de foto en laat jullie even meegenieten

Er vallen zondag behoorlijk veel buien (goed voor de tuin) maar niet zo geschikt om de vleugels van de glazenmaker te laten drogen.

Maandagmorgen, ik doe de gordijnen open en zie de glazenmaker nog steeds aan de plantenstengel hangen. Weliswaar wat hoger dan gisteren, maar hij is nog niet weggevlogen.
Het is nog donker en een redelijk scherpe foto zonder flits, dat lukte me niet
Zien jullie aan de bovenkant van de vervelling die witte draadjes? Die zie je bij elke vervelling zitten. Zou de libelle die misschien verbreken als hij eruit komt?

Geen opmerkingen: