woensdag 7 mei 2008

Voortuin oude huis, nu en toen ....

Toen wij eind vorige eeuw - vind ik zo leuk klinken - ons huis verkochten, hadden we meteen al in de gaten dat de kopers niet van tuinieren hielden.
Al snel verdwenen er wat planten uit de voortuin, toen het muurtje, kwamen er steeds meer tegels in en een paar jaar geleden stond er een hekje om de tuin.
De straat is niet lang; 2 blokjes huizen van 2-onder-1-kap en 2 blokjes huizen van 3-onder-1-kap en dan ineens een tussenwoning met een hekje om de tuin. Het stond van geen meter .........

Ik wilde er al lang een foto van maken, maar ik durfde niet.
Gisteren kreeg ik een mailtje van jongste dochter - de enige die haar hele jeugd in dat huis heeft gewoond - : ''Mam, ons oude huis is te koop"
Nu heb ik dus toch een foto van die "stenen" voortuin.
Zo is het nu

En zo was het toen wij in 1997 ons huis verkochten.

En wie het huis van vroeger kent en er nog eens een kijkje wil nemen dit is de link

Geen opmerkingen: