maandag 16 januari 2012

120116; het Mandefjild bij Bakkeveen

Dit weer is mijn weer! Ik heb dan geen stok achter de deur nodig om naar buiten te gaan
Vanmorgen hebben Ruud en ik de bergschoenen aangetrokken en zijn naar Bakkeveen gereden.

Wat info over dat gebied: Op de grens van Fryslân en Drenthe ligt een prachtige natuurgebied met bos, heide en zandverstuivingen, het Mandefjild bij Bakkeveen.
Wij wandelen hier toch zeker een paar keer per jaar, waaronder een keer als het echt wintert.

Even een paar foto's:
zoals je ziet volgden wij de groene paaltjesroute, een route van 6 km.

We wandelen ook wel meer meerdere mensen, maar vinden samen lopen ook prima.
Ben je samen dan kun je regelmatig even stilstaan om van de natuur te genieten. In een groep klets ik toch meer en kijk ik daardoor minder om me heen.

Het zonnetje erbij maakte dat de temperatuur zeer aangenaam was. Onze dag kan niet meer stuk!


Geen opmerkingen: