donderdag 18 maart 2010

100318, deel 2; vervolg paden voortuin

Terwijl ik in de tuinkamer het vorige berichtje zat te tikken, was de loonwerker bezig om de paden te verleggen. Ik merkte dat pas toen hij aanbelde om te vragen of hij de kruiwagen even kon lenen.
Hij vond het ‘’lullig’’ dat het de eerste keer fout gelopen was, zei hij.

Of de paden nu recht lopen en of ze de juiste breedte hebben, ik heb het niet nagemeten. Een loonwerker denkt niet in cm.’s volgens mij. Misschien zijn wij ook wel te pietluttig; wij zouden touwtjes spannen en daarlangs graven; hij doet het ''op het gezicht''.
Mijn gevoel zegt, dat er her en der nog wel een schepje zand en aarde verplaatst moet worden, maar in grote lijnen liggen de paden en de borders klaar om bewerkt te worden!

Rond de boom is hij gestopt, omdat hij de wortels niet wil beschadigen (ben ik blij om), maar bij de oprit is hij - volgens mij - gewoon een stukje vergeten.


Enfin, wie weet heeft Ruud vanavond nog wat beweging nodig .....
tJa, beweging had hij wel nodig - dat vond Ruud ook - maar hij trok zijn eigen plan en ...... is het gras gaan verticuteren.

Geen opmerkingen: