donderdag 18 maart 2010

100318 vervolg paden voortuin

Voor de trouwe volgers van dit blog een vervolg op de renovatie van de voortuin:
De loonwerker zal deze week de paden naar de juiste plaats verleggen.
Ach, fouten zijn menselijk en als een bedrijf meteen dezelfde dag komt - wanneer er klachten zijn - dan zou ik zo'n bedrijf zo weer nemen of iemand aanbevelen. Dat is het probleem niet. Waar ik wat bang voor ben, is dat ze meer in het groot werken (logisch) dan op de cm. en dat cm. werk is in onze voortuin juist zo belangrijk.
Ik had dus e.e.a. uitgemeten en strepen gezet met het stoepkrijt van de kleinkinderen.
Maar ja, ik zou woensdag naar Amersfoort gaan en donderdag ben ik ook niet de hele dag thuis en vrijdag is boodschappendag .....
Eén buitje regen en zeg maar dag-met-je-handje tegen de stoepkrijtstrepen .....
Ik had vervolgens dus al stenen aan beide zijden van de streep gezet, maar ... daar kun je weer tegenaan stoten ....
Wie weet kan Ruud even een lik verf op de oprit kwasten .....

Ruud komt dinsdag thuis en zegt - nog voor ik iets zeg - : ik sla even een paar latjes (het werden elektriciteitsbuizen) in de grond, precies op de plekken waar de paden moeten komen.
Dan kan het niet meer misgaan. Zo gezegd zo gedaan en ik heb er gisteren meteen weer een fotootje van gemaakt.
Nu moet het goed komen!

Geen opmerkingen: